dinsdag 12 november 2013

Druk, druk, druk!







  Er zijn wel eens van die weken die ontzettend druk zijn, zo ook deze week. Helaas het ik geen nieuwe diy kunnen maken dus daarom zet ik er leuke, inspirerend foto's op van andere websites! Deze week van welke.nl het is een leuke site waar gebruikers inspirerende foto's op posten, zeker de moeite waard. Al deze foto's komen van de site www.welke.nl het is een leuke site, waar alle gebruikers zelf hun foto's op kunnen posten, zeker de moeite van het kijken waard! De eikeltjes zijn een heel erg leuk alternatief op mijn turtorial van de eikeltjes: deze blog.De hartjes lijken me ook echt leuk, ik ga snel opzoek naar een patroon! De 3e foto is niet heel duidelijk, maar het is wel superleuk wat je allemaal wel niet met eierdoosjes kan doen!
Rozen van een eierdoos makenKerst decoratie, DHZ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten