donderdag 17 oktober 2013

Herfstvakantie








Het is bijna herfstvakantie, en ik ben daarom ook een weekje weg en kan dus niets op mijn blog plaatsen, ik zal even snel vertellen waar ik mee bezig ben. ik ben met 2 dingen bezig:
1. een bordeaurode sjaal op de breiring
2. lapjes haken (ik heb ein-de-lijk geleerd hoe ik moet haken, en nou kom ik erachter dat het helemaal niet zo moeilijk is) Ik weet nog niet of ik 2 kleuren ga gebruiken voor alle lapjes, of juist heel veel kleuren, ook weet ik niet wat ik ervan moet maken, een kussen (duurt niet lang) of een leuk plaid (leuk, maar duurt lang) weet iemand een leuk idee?
Het begint er buiten wel te gek eruit te zien met die ontzettend mooie kleuren van de bomen, de zomer is lekker door het weer, maar stiekem vind ik de herfst en de winter ook wel superleuk! Lekker knus op de bank in de warme huiskamer met kaarsjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten